Vonkajšia posilovňa

Vitajte vo svete fitness pod šírym nebom.

Nebolo by skvelé, keby ste mohli lepšie využívať voľný (mestský) priestor a prispôsobiť ho potrebám obyvateľov? Je to možné. Len je potrebné nájsť nové nápady a využiť nevyužité miesto. Predstavujeme riešenie pre rozvoj malých plôch  na atraktívne a viacúčelové rekreačné plochy. Určené pre všetkých, seniorov, deti a dokonca aj ľudí so zdravotným postihnutím. Parky, školy, detské ihriská, pláž alebo iné miesta. kde zainvestovaním  je možné na pár metroch štvorcových vytvoriť fitnes park.

Zmenou okolia, upravíte spôsob života danej lokalite. V prípade potreby Vám vieme pomôcť z naplánovaním parku.

 

Aktivity pre seniorov a dospelých

Outdoor fitness centrum je takmer bez údržbové zariadenie odolné voči poveternostným vplyvom. Boli testované desiatkami tisíc používateľov vo viac než 120 realizáciách v Poľsku a niekoľkých krajinách Európy. Firma je lídrom v Poľsku pri výrobe vonkajších fitness zariadení. Kvalita, bezpečnosť a dizajn našich zariadení je pre nás prioritou, pretože vieme, že spokojný používateľ je spokojný zákazník. Zariadenie slúži na cvičenie celého tela: nôh, paže, brucha a chrbta. Rozdelené sú do skupín zameraných na silový tréning, na zlepšenie koordinácie a krvného obehu. Cvičenia sú pomerne ľahko vykonávateľné .

Vďaka týmto vlastnostiam je určený najmä pre seniorov a sú veľmi  obľúbené v tejto skupine  ľudí. Outdoor Fitness je novinkou v Poľsku, a vo svete.

Výhody Externého cvičenia:

1.     Je dostupné pre každého ( deti, rodičov, mladých ľudí, seniorov ale aj ľudí zo zdravotným postihnutím.

2.     Posilňuje fyzickú kondíciu a koordináciu.  

3.     Zlepšuje náladu.

4.     Láka k relaxu na vzduchu.

5.     Uľahčuje zakladanie vzťahov a upevňovanie kontaktov.

6.     Vplýva pozitívne na zlepšenie a upevňovanie zdravia.

7.     Správny výber na rehabilitačné cvičenia.

8.     Zábavy zadarmo.

Výhody pre zákazníka :

1.     Dobrá dodacia lehota.

2.     Prijateľná cena.

3.     Pozitívne ohlasy obyvateľov, hlavne seniorov.

 Od konceptu k rozvoju :

Zabezpečujeme komplexnú správu posilňovňe a priestor okolo nej. Pre menšie investície vykonať inštaláciu zariadení na betónové základy bez akýchkoľvek dodatočných požiadaviek.

Väčšie projekty môžete doplniť o:

- Dlažobné kocky (dopad. plochy) a chodníky,

- Lavičky a stojany na bicykle,

- Detské ihriská,

- Informačné tabule.

Ak je to potrebné, za účelom aktualizácie mapy

navrhnúť a realizovať projekt na stavebné účely alebo oznámenie prác.

Väčšina plochy sú:

prírodné povrchy z kameniva, betónových tvárnic a dlažby

bezpečné: piesok, štrk, polyuretán

Povrchy bezpečné nie sú požadované.

Môžete byť pokojný že sa vaše deti bezpečne zabávajú:

Jednotky sú vyrobené na základe najnovších noriem STN EN 1176-1:2009.

Preto môžu byť umiestnené na  ihrisku a môžu byť používané deťmi.

Osvedčenie potvrdzujúce zhodu s touto normou 1176 z roku 2009, je istota pre správcu telocvične v prípade nehody..



  • (A) Pylon je nosný prvok na ktorý môžu byť osadené dva zariadenia súčasne.
  • (B) Čitateľné pokyny je možné tlačiť individuálne.
  • (C) Sedák môže byť lakovaný (farebný) alebo z nerezovej ocele
  • (D) Montáž /osadenie min. 30 cm pod povrch.
  • (E) Trvalé guľové ložiská.
  • (F) Vychýlenie ohraničené do max. 70 stupňov. Norma 1176-1:2009.
  • (G) Stupačky môžu byť lakované vo farbe alebo nerezové.

Možnosti farebného vyhotovenia mimo štandardu:

Full zostava zložená z 14 zariadení z informačnou tabuľou

  1. Ladder, Push-up legs
  2. Pull down, Chest pressň
  3. Air walker
  4. Cross trainer
  5. Rower
  6. Leg press
  7. Twister, Ski trainer
  8. Bench, Back trainer
  9. Tai chi /novinka/
  10. Info tabuľa

Zostava pre seniorov

  1. Pull down, Chest press
  2. Air walker
  3. Cross trainer
  4. Rower
  5. Leg press
  6. Twister, Ski trainer 

Zostava Mini

  1. Air walker
  2. Ladder, Push-up legs
  3. Cross trainer
  4. Twister, Ski trainer

 

 

 

Tai Chi malé a veľké koliesko

Efekt cvičenia: Cvičenie hornej časti svalu. Vplýva na zlepšenie činnosti svalov horných končatín. Ideálne cvičenie pre celkový vývoj svalov horných končatín.
Použitie:

  1. Chytiť  malé kolesá oboma rukami a otáčajte  doľava alebo doprava.
  2. Chytiť  veľké koleso jednou rukou a otáčajte  doľava aleb o doprava

Meňte rýchosť pohybov
Obtiažnosť: Ľahká
Rozmery: 210x102 cm

Air Walker

Efekt cvičenia: cvičenie svalov nôh a bedier. Vplyv na lepší pocit rovnováhy. Napodobňuje pohyb v behu z minimálnym zaťažením kĺbov.
Použitie: Položte obydve nohy na pedále a pevne uchopte rukoväť. Pohybujte nohami dopredu a dozadu.
Obtiažnosť : Ľahká
Rozmery: 157x143 cm
Zariadenie je voľne stojace, môže sa skonbinovať s Cross Trainer.

Cross Trailer

Efekt cvičenia: Všeobecné cvičenie pre hlavné svalové skupiny v hornej a dolnej časti tela. Veľký počet opakovaní ovplyvňuje formovanie. Okrem toho zlepšuje motorickú koordináciu.

Použitie: Položte obydve nohy na pedále a pevne uchopte rukoväte. Pohybujte nohamy dopredu a dozadu môžete si pomáhať rukami ťahaním a tlačením.

Obtiažnosť : Stredná

Rozmery: 205x139 cm

Ladder

 

Efekt cvičenia: Posilňovanie horných partií svalov

Použitie :

 

  1. Uchopte za držadlo a vyťahujte sa aby ste mali hruď vo výške držadla. Potom sa pomali spúšťajte nadol
  2. Položte nohu do úrovne pása  a priťahujte sa pohybmy smerom ku kolenu.

Obtiažnosť: Stredne ťažká

Rozmery: 170x87 cm

 

 

Push-up Legs

Efekt cvičenia: Posilnenie veľkej skupiny svalov: horných končatín, stehná a brucho a chrbát. Starostlivo navrhnutý program cvičenia pomáha udržiavať správne držanie tela. Preventívne cvičenie proti nesprávnemu zakriveniu chrbtice.

Použitie:

  1. Polož ruky na podložky zariadenia. Uchopte rukoväte a telo držte zvysle. Nohy  ohnuté v kolenách  zdvíhajte do výšky pása  a pomali spúšťajte dole.
  2. Vystierajte ruky smerom nahor a späť ,ohnite a narovnajte lakte

Obtiažnosť: Ťažká

Rozmery:  143x105 cm

 

 

Bench

Efekt cvičenia: Cvičenia vykonávať na zariadení  poležiečky a pričom posilňuje brušné svaly. Jednoduché pohyby na posilnenie brušných svalov. Cvičenie tela oživí  brušné svaly.

Použitie: Ľahnite si na lavicu smerom nahor. Nohy ohnite v kolenách, a oprite nohy pod spodnú lištu. Ruky položte pod hlavu. Zdvihnite trup v nasledujúcom poradí: Najprv hlavu a potom ramená a zvyšok tela. Len pár centimetrov nad povrch lavičky. Vykonávajte plynulé pohyby.

Obtiažnosť:  Ťažká

Rozmery: 43x152 cm

Back Trainer

Efekt cvičenia: Vďaka cvičeniu na tomto zariadení  sa staráte o svaly chrbta a chrbtice. Pravidelné cvičenie vám pomôže , efektívne posilniť svalstvo zodpovedné  za udržiavanie spávneho postoja. Toto cvičenie Vám pomôže , aby ste sa mohli dlhšie tešiť z prechádzky.

Použitie: Postavte sa na zariadenie tvárou smerom nadol .Nohy oprite o doraz. Držte ruky na hrudi alebo za hlavou. Vykonajte hladké, pomalé pohyby spúšťajte a zdvihajte trup.

Obtiažnosť : Ťažká

Rozmery: 77x77 cm

 

Rower

Efekt cvičenia: Jeden z najviac univerzálnych strojov. Aktivuje prakticky všetky časti tela. Vynikajúce cvičenie pre celkovú telesnú výkonnosť.

Použitie: Položte nohy na  stupačky  a rukami uchopte obe rukoväte. Potiahnite za rukoväť  k sebe  a vystrite  nohy. Vráťte sa do východiskovej polohy. Cvik opakujte .

Obtiažnosť: Stredne ťažká

Rozmery: 131x115 cm

Leg Press

Efekt cvičenia: Buduje svalovú hmotu dolných končatín. Mierne zaťaženie  svalov. Pomáha zlepšiť riadne fungovanie nôh. Počas cvičenia nevychylujte kolená na vonkajšiu alebo vnútornú stranu. Počas cvičenia  stabilizujte kolenné kĺby.

Použitie: Posaďte sa pevne na sedadlo a položte obe nohy na stupačky. Vystierajte nohy a tak sa odtláčajte od stojana. Potom ohnite nohy v kolenách.

Obtiažnosť: Stredne ťažká

Rozmery: 103x101 cm

Ski trainer

Efekt cvičenia: Zariadenie  podobne  ako twister aktivuje spodnú časť tela. Okrem toho prispievajú k zlepšeniu rovnováhy. Odporúčame pre ženy.

Použitie: Položte obe nohy na stupačky a uchopte pevne rukoväte. Pohybujte nohamy v pravo a vľavo pohybom kyvadla .

Obtiažnosť: Ľahká

Rozmery: 178x103 cm

Twister

Efekt cvičenia: Podporuje činnosť bokov a bedrovej chrbtice. Podporuje  zmysel pre rovnováhu a má pozitívny účinok na brušné svaly. Ideálne na relax. Odporúčame pre ženy.

Použitie: Postavte sa oboma nohami na stupačky, rukami uchopte madlo . Potom pohybujte bokmi vpravo a vľavo.

Obtiažnosť: Ľahká

Rozmery: 178x84 cm

Pull down

Efekt cvičenia: Posilnenie svalu hornej časti tela, hlavne chrbta . Podporuje nárast svalovej hmoty.

Použitie: Posaďte sa pevne (tvárou  od prístroja) a uchyťte rukoväte.n Priťahujte rukoväte k telu a späť, až takmer po vystreté lakte. Ak chcete meniť výkon držte telo v rôzných výškach.

Obtiažnosť: Stredne ťažká

Rozmery: 152x84 cm

Chest press

Efekt cvičenia: Posilnenie hornej časti tela. Zlepšuje vývoj hrudných svalov, ramenného pletenca a horných končatín. Pravidelné cvičenie môže mať vplyv na rast svalov.

Použitie: Posaďte sa na sedadlo.  Uchopte madlá oboma rukami. Odtláčajte madlá od seba a vracajte  do východiskovej polohy.

Obtiažnosť: Stredne ťažká

Rozmery: 143x84 cm

Technické informácie :

Základné farebné vyhotovenie je vo farbe zelenej a sivej. Lakujeme tiež na  objednávku vo farbách uvedených na obrázkoch .

Zariadenia sú dostupne hneď (ak sú skladom). V prípade väčších alebo neštandardných objednávok je dodanie 4 až 6 týždňov.

Zabezpečujeme DOPRAVU a MONTÁŽ v rámci celej Slovenskej Republiky .

Postup montáže : vyhotovenie výkopu pod zariadenie , zabetónovanie kotiev spoločne zo šablónou do betónu . Po vytvrdnutí betónu ukotvenie zariadenia skrutkami.

Dopadová plocha : Pod zariadením môže byť trávnik, štrk alebo zámková dlažba. Nie je podmienkou použiť Bezpečnú dopadovú plochu.